علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره وقوع آتشسوزی و مشاهده دود غلیظ از یک لندینگکرافت حامل خودرو در آبهای قشم، به اطلاع میرساند این خبر صحت ندارد و تکذیب میشود.
وی بیان کرد: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده و هیچگونه آتشسوزی در لندینگکرافت حامل خودرو رخ نداده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.
تکمیلی/ تایید شد
توضیح درباره دود غلیظ یک فروند شناور در اطراف قشم
خبرگزاری صداوسبما نوشت: مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم: بعد از ظهر امروز دود غلیظ یک فروند شناور مورد توجه ساحل نشینان قرار گرفته بود که پس از ارتباط با این شناور مشخص شد این دود ناشی از نقص فنی در موتور این شناور بوده و هیچ گونه حادثه حمله یا انفجاری در این شناور رخ نداده است. برای احتیاط شناور ناجی نیز برای بررسی وضعیت این شناور اعزام شد که مشکلی وجود نداشت و اکنون این شناور که حامل خودرو از مبدا یکی از بنادر کشورهای همسایه است در مسیر بندر باهنر بوده و هیچ مشکلی برای ادامه مسیر ندارد.