رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره وقوع آتشسوزی و مشاهده دود غلیظ از یک لندینگکرافت حامل خودرو در آبهای قشم صحت ندارد.
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: بر اثر شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، آب شرب مشترکان در شهرستانهای پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه جمعه (۵ تیرماه ۱۴۰۵) بهمدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.